2014. április 7., hétfő

Day 2-7.

 Day 2.
Tiszánál voltam szintén mint előző nap, és nagyon édesen fürödtek a kacsák... volt időm gondolkodni sok mindenen.
 Day 3.
Kornival nagyon jó kis délelőtt/délutánt töltöttünk el - mily meglepő - szintén a Tisza parton. Gyönyörű volt az időjárás, és kellett egy kis beszélgetés.
 Day 4.
Egy nagyon édes babával és az anyukájával töltöttem el ezt a napom, ami csodálatos volt.
A kép akkor készült mikor a hadonászó baby megfogta az ujjamat miközben simiztem a pocakját:)
(és meg akarta enni, de ez lényegtelen;))
 Day 5.
Ehhez a naphoz 2 kép is volt. Családi banzáj volt és a legjófejebb családtagommal muszáj volt egy képet (kettőt) csinálnom:) Ő (is) Tisza!:)

 Day 6.
Ez a kép a pilisi evangélikus templomban készült, habár nem most, hanem évekkel ezelőtt.
Vasárnap délelőtt voltunk istentiszteleten, ami nagyon kellemes érzésekkel töltött el. Az utóbbi időben volt egy kis kihagyásom, de az érzéseim nem változtak.
Day 7.
Hétfő!
Vasárnap visszajöttem Szegedre mint a rendes egyetemisták, de mint már az úton kiderült, otthon felejtettem a szemüvegemet.... Szóval a hülyeségem miatt hétfőn kénytelen voltam hazamenni és 6 órát utazni egy szemüveg miatt....


Azt hiszem kellemes és érdekes volt az első 7 nap a 100-ból. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése