2014. április 1., kedd

#100happydays

Sok minden volt mostanában, elég elfoglalt voltam/vagyok; nem nagyon vannak fotóim de a hétvégén elhatároztam hogy elkezdek egy "challenge-t" , aminek már láttam néhány pozitív momentumát egyik csoporttársamnál, sőt egy kicsit részese is voltam.:)

100 happy days
Micsoda?
Olyan időket élünk, hogy divatos lett azzal dicsekedni, hogy valaki szuper-elfoglalt. amíg az eletünk sebessége csak nő, egyre kevesebb időnk marad arra hogy élvezd a pillanatot. Az a képesség hogy értékeled a pillanatot és a környezetet ahol vagy a bármely emberi lény hosszú távú boldogságához vezető út első lépcsője . ( forrás a hivatalos honlapról: http://www.100happydays.com/hu/#what)

Lényege hogy minden nap megpróbálok valami boldog pillanatot találni, amit egy fotó segítségével közzé is teszek. 
Közzéteszem: 

illetve itt a blogomon minden napé meglesz:) Remélem sikerült ezt a kihívást teljesítenem.. 100 nap nagyon hosszú idő...

Azt hiszem már meg is van az első nap...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése