2014. január 14., kedd

Csend és honvágy

Nem igazán posztoltam friss képeket mostanság, mert sajnos nincsenek új képeim. Vizsgaidőszakom van így a fényképezőm otthon alszik, amíg én az Instagramra fotózok.
11 napja visszatértem Szegedre... nem voltam túl boldog tőle, de muszáj volt a vizsgaidőszak miatt... 
Az ásványtanba merültem és a hidrogeológiába..
Remélem h nem hiába...

 
Bár legszívesebben már befejezném a vizsgákat
 és otthon olvasnám
 a szülinapomra kapott Jodi Picoult könyvemet.


De azért voltak itt is szép napok.. már 2 napot szép idő volt, néhány felhő napsütés, és este a csodaszép Hold, ezt nagyon szeretem... De ezt is élvezném otthon is;) 
 
Hédeséknél is voltam. Tanultunk is egy kicsit, 
bár főleg a monopolyval sikerült elütni az időt...










De azért már hiányzonak Apáék... csak pár nap, de mégis:/ 
Jó lesz végre hazamenni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése