2012. december 7., péntek

Coming soon...Only 17 days:)




Adventi készülődés megy már ezerrel nagyon sok helyen. Például a mai ifinken 210 db igéslapot gyártottunk le és még különböző díszítésre alkalmas műremek is készült. Az advent a kedvenc időszakom az évben. Mindenki pörög, mint általában,de most kicsit máshogy. Sokkal több dolog történik szeretetből, odafigyelünk talán egy kicsit jobban a másikra, eszünkbe jutnak olyan emberek, akikkel esetleg régebben találkoztunk, de egy képeslapot szívesen küldenénk nekik.
Nekem van egy belga családom és már több mint egy éve nem láttam őket, csak képeken, de idén is, mint tavaly meglepem őket egy kis képeslappal, remélem szeretetem és a gondolataim eljutnak hozzájuk is a képeslapom által:)
Nagyon elfáradtam ma, de ez a nap nekem igazi adventes volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése