2012. szeptember 4., kedd

Barcelona +

Barcelona + (plusz) - Mit is rejt ez a cím? Ha belenézünk a képekbe, akkor látszik, hogy ezt a bejegyzést nem az átlag turista fotóknak szenteltem. Volt valami Barcelonában, ami több volt mint a turistadolgok. Végig gondoltam sok mindent. Az emberek érdekes lények, a tárgyak még érdekesebbek tudnak lenni, amikor képzeletben emberi tulajdonságokkal ruházzuk fel őket. Ha egy versben lenne akkor metafora lenne, de vajon egy kép lehet metafora? Inkább talán allegória...
Az első kiállításom alkalmával azt mondták/ írták, hogy a kiállítás anyaga az én darabjaim voltak. Szó szerint bemutatkoztam... A barcelonai fotókat nézve elgondolkodtató, ez a vélemény. Szerintem akik ismernek, azok találnak párhuzamot néhány képben. Azt hiszem hogy ezek a képek sokkal jobbak mintha csak azt fotóznám, amit az emberek látni kívánnak.



" Hogyan lehet egyszerre kifejezni fényképen azt, amit az ember érez és lát?" - Lucien Hervé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése