2010. december 24., péntek

Angyalka

Fantasztikus élményben volt idén részem. Volt december 1-jétől egy angyalom, aki minden nap küldött egy kis kedves üzenetet email-ban. Nagyon erős gyanum volt 3-a óta hogy a fantasztikusan kedves lelkésznőnk az. TEljesen olyan volt minden... Megkérdeztem hogy, hogy tudom meg hogy, ki az, és a válasz csak annyi volt, hogy "25-én fb-n....kapsz vmit"
És vártam. 24-én este megyek fel Facebookra nagy lelkesen... Ági néni már biztos írt, bár 25-e van az email-ben, de nem baj. Próba szerencse..
És ez a kép jött velem szembe a Nővérkémtől(Galbács Adritól) ... Elmondhatatlanul örültem neki. rögtön fel is hívtam és már tudta hogy miért hívom mert nevetve vette fel:) Én viszon annyira meghatódtam, hogy alig bírtam megköszönni.
Életem egyik legszebb 24-éje volt... Köszönöm Csidlinek, a családomnak, Anettnek és a Nővérkémnek!♥
Békés, boldog karácsonyt mindekinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése