2009. október 26., hétfő

Tisza!

A cím nem egy ismert folyónk nevét jelenti most, hanem nagynénikém kutyáját hívják Tiszának.!
A hosszú hétvégémet Budapest belvárosában töltöttem nagynénémmel, Katival, párjával,
Péterrel és persze Tiszával.
Tisza egy 21 hónapos magyarvizsla kisfiú, aki imád játszani és nagyon okos is mert a gazdái kutyaiskolába járnak vele. A hétvégén 3 vizsgája volt. Engedelmességi, ügyességi és
nyomkövetői.
Mindet teljesítették 80% fölött. Büszke vagyok rájuk.
3 éves koromban megharapott egy skótjuhász és onnantól kezdve nagyon féltem a kutyáktól de főleg a nagytestűektől. Mostanság, ahogy egyre nő a Tisza egyre jobban szeretem meg a kutyákat egyre bátrabb vagyok feléjük. A hétvégén a kutyasuliban találkoztam több nagy
kutyával.
1. Perle és Kajfa
2. Nox, ő angyon érdekes mert úgy született hogy az egyik szeme kék a másik pedig barna, és nincs semmi

baja a
szemének.
3.Reggel a kutya is befeküdt mellénk
az
ágyba:)

4. szeret nagyon játszani:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése